Program

09:00 - 10:00

ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR

Înregistrarea participanților

10:00 - 11:30

Sesiunea 1: Barometrul Minților Creative

Barometrul Minților Creative este prima cercetare din România care analizează antreprenoriatul din industriile creative și provocările pe care antreprenorii creativi le întâmpină. Peste 600 de antreprenori au luat parte la cercetare în edițiile desfășurate în ultimii 3 ani.

Pentru ediția din 2019 a studiului au fost intervievați peste 300 de antreprenori, care au discutat despre percepțiile, obstacolele, aspirațiile și planurile lor de viitor. În plus față de edițiile precedente, studiul din 2019 a analizat aspecte precum gradul de educație financiară și antreprenorială sau percepția asupra antreprenoriatului social. Respondenții și-au exprimat părerea cu privire la dorința și potențialul de a avea un impact social precum și potențiale modalități de implementare.

Cercetarea oferă o perspectivă unică asupra provocărilor pe care antreprenorii le întâlnesc și dezvăluie nevoile lor reale.

Speakeri:

Paul Acatrini // Managing Partner & Research Director la Cult Market Research
Florin Andrei // Senior Economist UniCredit Bank
Cătălina Roman // Head of Identity & Communication UniCredit Bank
Mugur Pătrașcu // Managing Partner Screen Native

11:30 - 12:00

Pauza de cafea

12:00 - 14:00

Sesiunea 2: Care sunt provocările unui business nou

Primii pași în antreprenoriat sunt marcați de numeroase provocări, de la finanțare și branding la găsirea oamenilor potriviți pentru a pune în practică viziunea fondatorului. Cum faci față primului an pe cont propriu, cum dezvolți businessul cu resurse limitate și unde cauți inspirație pentru a-ți diferenția businessul într-o piață tot mai aglomerată?

Speakeri:

Bianca Constantin, Owner & Managing Director, OLD SKIPPER
Radu Savopol, Fondator, 5 to go
Alina Rachieru Ilie, Brand Owner Pineberry, Smart Shirts
Simona Telteu, Managing Partner, IONA
Alex Petricean, Founder, NOUA
Bogdan Costea, Co-Founder, Optimef
Andrei Morariu, Co-Founder, Optimef