Program

09:00 - 10:00

HELLO THERE!

Înregistrarea participanților

10:00 - 11:30

THE HUNT FOR THE NEXT ROMANIAN UNICORNS

Fondurile de investiții încep să privescă cu atenție spre startup-urile și fintech-urile din România și sunt gata să finanțeze companii inovatoare de tehnologie cu potențial ridicat de expansiune internațională. Care sunt criteriile după care business angels și fondurile investiții decid ce start-up-uri să susțină? Cum îi conving antreprenorii pe investitori să le finanțeze ideile? Unde pot fi găsiți cei mai buni investotori și care sunt secretele unui elevator pitch de succes?

Speakeri:

Alin Dobra, CEO & Founder at Bunnyshell
Mihai Gheza, CEO & Co-founder Machinations
Daniel Pintilie, CEO & Founder, WATTO
Sergiu Neguț, Co-Founder, CFO & EVP Corporate Operations FintechOS
Sorin Dragulin, Director Produse și Segmente, Unicredit Bank

11:30 - 12:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE!

Networking coffee break

12:00 - 13:30

ENTREPRENEURS, LEAD THE WAY INTO THE FUTURE!

Tinerii din România sunt din ce în ce mai motivați de a urma calea antreprenoriatului și de a pune pe picioare idei inovatoare, cu beneficii pentru comunitatea în care trăim, cât și sustenabile în timp. Primii pași în antreprenoriat vin la pachet cu o serie de provocări: de la finanțare și branding, la găsirea oamenilor potriviți pentru a pune în practică viziunea fondatorului. Cum reușesc antreprenorii să schimbe viitorul cu idei noi, creativitate și perseverență și cum pot găsi partenerii potriviți pentru a crește businessul?

Speakeri:

Roxana Popescu, Managing Partner KeysFin
Cristian Onețiu, Antreprenor, autor, business advisor, investitor „Imperiul Leilor”
Ciprian Păltineanu, Angel Investor & Startup Adviser
Daniel Stan, CEO Femyo
Ruxandra Mocanu, cofondator The Human Link

13:30 - 14:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE!

Networking coffee break

14:00 - 15:30

LESSONS FOR THE ENTREPRENEURS OF TOMORROW

O discuție deschisă despre antreprenoriat și business, într-un viitor al provocărilor globale! Cum gândește un antreprenor care schimbă regulile pieței în care activează, construind o comunitate puternică în jurul ideilor sale? Cum se poate folosi de noile tehnologii, de puterea social media? În ce moduri poate miza pe creativitatea sa ca diferențiator de business, pentru a cuceri piața locală și pe cea internațională?